דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים במנועי חיפוש - קידום עסקים במדרגות ההצלחה 

מאת    [ 07/09/2009 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 1849 פעמים ]

זהו לא סוד שהאינטרנט השתלט על רוב נקודות הפרסום בארץ ובעולם, אנשים מבלים את רוב זמנם באינטרנט הרבה יותר מאשר מהטלוויזיה ומהרדיו, איך גורמים לעסקים להיות מפורסמים כאשר מדובר בעולם הרשת האינטרנטית.

שמונה שעות בממוצע נמצא אדם בעבודתו היומיומית, לרוב, מדובר בעבודה מול מחשב, אינטרנט היום הינו חלק כמעט בלתי נפרד ממשרדי חברות, לפעמים למחקרים ולפעמים כחלק מהעבודה ולפעמים אפילו רק לצורך הפנאי של שעות מתות בעבודה. כאשר אדם מגיע חזרה לביתו, בודק מיילים, בודק מה חדש באתרי החדשות השונים בארץ (כמעט ותמו ימי העיתונים המודפסים) ומה שנשאר לו אלו שעתיים - שלוש מול הטלוויזיה לראות כמה תוכניות אהובות עליו, השאלה היא - כמה מוציאים באמת חברות פרסום על שיווק דרך המדיות השונות אם אלו חלוקת שעות ממוצעת לאדם?

כאשר אנחנו רואים טלוויזיה אנחנו בעצם שקועים באיזו תוכנית או איזו סדרה שבה אנחנו צופים, וכל כמה דקות שעוברות, ישנה פרסומת חדשה למרכך כביסה או לאיזה בושם חדש שיצא, אך אף אחת מהפרסומות הללו לא משהו שאנחנו רוצים לראות, אנחנו בסך הכול רוצים לסיים את התוכנית שלנו. פרסומות הן דבר מעניין וחשוב לפעמים אך לא את רוב הצופים, מרכך כביסה לא מעניין תמיד את אותו הנער שיושב מול תכנית הריאליטי שלו או מול תוכניות המוסיקה, מרכך כביסה לא מעניין תמיד את אותו מבוגר שצופה במשחק הגמר של הקבוצה האהובה עליו. טלוויזיה מראה לנו מותגים ומוצרים חדשים, אך את מי ומתי זה מעניין?

אתרים רבים באינטרנט מתקיימים מפרסומות גם הן, באנרים, עיצוב מיוחד של פרסומות אשר נותנות לנו הגולשים את הפרסומות הרלוונטיות לאתר בו אנו גולשים, כלומר, כאשר אנו גולשים באתרי תמיכה למחשבים, נמצא את עצמינו מול פרסומות של טכנאיי מחשבים, חנויות מחשבים וכד', לרוב, שטחי פרסום כאלו מאבדים את השפעתם ברשת, כבני אדם תזזיתיים וענייניים פיתחנו דבר הנקרא "עיוורון באנרים" מה שאומר, שאנחנו כבר לא מתייחסים לפרסומות, אנחנו ניגשים ישירות לעניין שנכנסנו לאתר בשבילו ותו לא.

אז איפה באמת הייתי רוצה להתפרסם בשביל לקבל הכרה ולקוחות פוטנציאלים - מהמקום היחיד שבו הלקוחות יחפשו אותי ולא אני אותם - במנועי החיפוש. מנועי החיפוש כיום מספקים תשובה לכל שאילתא בצורה הנוחה ביותר מבין המדיות, אם אני כחובב אופנועים אחפש מודל מסוים, רוב הסיכויים שאגיע לאתר העוסק בתחום ואף מוכר את האופנוע האהוב עלי, מה שגרם לי להיות זה ש"רודף" אחר המוצר ולא העסק רודף אותי למכירה. קידום אתרים במנועי חיפוש גורם לאתרי אינטרנט רלוונטיים לתחומם להגיע למיקומים הראשונים והחשובים בגוגל ובמנועי החיפוש, להגיע לאותם מחפשים ושואלים אחר המוצר שלי.
קידום אתרים במנועי חיפוש הינו מקצוע אשר מספק תוצאות חזקות מאוד של ROI (Return On Investment) - נותן לנו להגיע ללקוחות שלנו מבלי להרגיש שאנחנו אלו שצעקנו לו "תיכנס, אנחנו זולים" אין צורך לצעוק סיסמאות וסלוגנים כאשר הלקוח נכנס לחנות מעצמו וביקש את המוצר.

מנועי חיפוש לא מתעניינים באתרים מעוצבים, אתרים אשר השקיעו את מירב כספם על עיצוב אתרים, אתרים נקראים בגוגל בצורה שונה מזו של הגולשים, גוגל "אוהב" לראות טקסט נקי ומובן למען סריקה טבעית ולא סריקה בעייתית, ככל שהאתר יותר קשה לסריקה, כך יהיה פחות מקודם במנועי החיפוש.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב